Dirk Maris,
13 гадзін таму
correcte service snelle levering
Bij Brekz maken we gebruik van cookies, pixels en vergelijkbare technologieën op onze website. Met absoluut noodzakelijke cookies zorgen we ervoor dat u veilig en probleemloos kunt surfen en winkelen in onze webshop. Met uw toestemming gebruiken we ook prestatie-, functionele en marketingcookies. Zo kunnen we uw winkelervaring verbeteren, u relevante producten en aanbiedingen tonen voor uw huisdier en onze advertenties beter afstemmen op uw interesses.
U kunt op elk moment uw voorkeuren aanpassen bij de Cookie instellingen via de optie “Cookie instellingen” onderaan de pagina. Meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan, welke persoonsgegevens we verwerken en met welk doel, vindt u in onze privacy verklaring.
Gebaseerd op 21890 reviews op
Onze meest recente reviews met 4 t/m 5 sterren
Dirk Maris,
13 гадзін таму
correcte service snelle levering
danny laenen,
18 гадзін таму
Snelle levering en goede prijs
Lorenzo,
22 гадзіны таму
Zeer vlotte levering en onze hond is zot van de voeding.
Tevreden Belg,
1 дзень таму
Snelle en correcte levering
Peggy De Meulenaere,
2 дні таму
Altijd super service en perfect geleverd
Ludwina Van Bever,
2 дні таму
Correct snel en degelijke service
Sandra Scherrens,
2 дні таму
Vlotte service, niet lang moeten wachten op thuislevering
Josee De Block,
3 дні таму
Mijn ervaring met Brekz is prima. Snelle levering
Carina Beusen,
3 дні таму
Snelle levering goede klantservice zeer tevreden
Carine Proost,
5 дзён таму
Brekz heeft een uitgebreid assortiment dierenvoeding en de leverservice is piccobello.
Marijke Lauwers-Binst,
5 дзён таму
Vlot en makkelijk
Lorez,
5 дзён таму
Alles was ok en ok en in orde
Laurent Veltens,
5 дзён таму
Snelle levering en verzending loopt goed en netjes aan te raden aan iedereen
Diane Thys,
1 тыдзень таму
Goede producten aan kleine prijzen, die vlug en degelijk geleverd worden.
Corina Arts,
1 тыдзень таму
Prima service.
Huguette Baes,
1 тыдзень таму
correct en op tijd
Ine,
1 тыдзень таму
Vlot, correct, duidelijke website, goede informatie voor dieren met een allergie
Eddy,
1 тыдзень таму
ruime keuze , en altijd stipt op tijd geleverd !
Mieke Dhulster,
1 тыдзень таму
Mooi kussen! Precies zoals op de foto! Vlugge levering!
Tim cor,
1 тыдзень таму
Alles inorde
Patje Bandit,
1 тыдзень таму
Product werd snel en correct geleverd. Prijs-kwaliteit is goed.
christel,
1 тыдзень таму
Snelle levering na bestelling .
Annouk Barbaix,
2 тыдні таму
De bestelling is altijd correct en wordt vrij snel geleverd.
Katrien Vdb,
2 тыдні таму
Snelle service en alles correct geleverd.
Renee Braam,
2 тыдні таму
Gewoon goed. Enkel niet meer besteld omdat je bijna een week moet wachten op je spullen.
Martine Cools,
1 месяц таму
Bestelling wordt heel snel geleverd, mijn bestelling was beschadigd, na opsturen van foto's hebben ze die fout onmiddellijk recht gezet, ik heb een nieuwe correcte levering ontvangen, met grote dank voor het getoonde respect naar de klant toe, dikke merci hiervoor
Natalija Melmitsjenko,
1 месяц таму
I have been using this company for about 5 years. Excellent! Everything is of excellent quality.
Hilde ,
1 месяц таму
Wanneer het goed is, moet het ook gezegd worden! Goede levering, niets kapot, alles wat besteld is, is correct geleverd.
Anna+Volkova,
1 месяц таму
Ruime keuze, vaak interessante promo’s. Bestel er vaak, maar soms duurt het wel 10 dagen voordat het geleverd is
Françoise Beelen,
1 месяц таму
Vlug verzending goed ingepakt
Cindy proost,
1 месяц таму
Vlotte bestelling, goede opvolging en snelle levering
n dekeyzer,
1 месяц таму
We ontvangen steeds precies wat we bestelden en behoudens onverwachte omstandigheden is het bestelde steeds snel geleverd. We zijn al meerdere jaren een tevreden klant.
Wim,
1 месяц таму
Er was een probleem met mijn bestelling maar dit werd snel en correct opgelost door de klantenservice. Tevreden dus!
Jeannine,
1 месяц таму
Vandaag besteld en binnen twee dagen wordt de bestelling , netjes verpakt, aan de deur geleverd deur en vriendelijke man. Mijn hond kan weer lekker gezond eten en daar doe ik het voor
Tinne,
1 месяц таму
Bestel al jaren bij Brekz en ben tot heden nog steeds super tevreden over hun service. Prijs en kwaliteit is steeds in verhouding. Regelmatig worden er acties gehouden wat ieders budget ten goede komt. Aan te bevelen+++
De Groote,
1 месяц таму
goedkoper en bestelling steeds op afgesproken tijd geleverd.
Peter V.,
1 месяц таму
Snelle levering, wel weer geen korting gekregen na belofte.
THIA LIN ,
1 месяц таму
Op tijd zoals afgesproken leveringtermijn,
B. Marc,
1 месяц таму
De produkten zijn goed toegekomen. Goed verpakt. Juist jammer die zware zakken van 12kg samen in één doos het pakket woog 24 kg. En dan nog kleinere doos apart. Als er 2 pakketten zijn waarom het gewicht niet verdelen.
Catherine ,
1 месяц таму
Makkelijke site, eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Bestelling op tijd ontvangen, goed verpakt. Prijs vaan het product was ook scherp wat heel belangrijk is bij beslissen van bestellen.
Mirianne van eeckhoudt,
1 месяц таму
Alles werd op tijd geleverd in picobello staat
Carine,
1 месяц таму
De producten waren ok. De thuisbezorging liet echter enkele dagen op zich wachten. Het is reeds tweemaal na elkaar dat ik zelf contact moet opnemen om de levering bezorgd te krijgen.
Sonja Kapcia,
1 месяц таму
Alles is heel snel verlopen. De producten werden zorgvuldig ingepakt.
ILSE OLDE-BIJVANK,
1 месяц таму
Had foute bestelling gekregen en deze was na 1 telefoontje snel en zo der probleem opgelost.
Nadine Van Bellegem,
1 месяц таму
Na iets meer dan een jaar nog steeds een tevreden klant.
CHRISTINE GUNST,
1 месяц таму
Een van de voederbakken was beschadigd door het transport. Foto doorgestuurd en heb een nieuwe gekregen.
Maria Meuleman,
1 месяц таму
Ben tot heden na 3 jaar nog steeds een tevreden klant...waarom zou ik veranderen als alles steeds naar wens is?
Güven DEMIR,
1 месяц таму
Correct service!
Katia Devos,
1 месяц таму
Levering in orde en sneller dan normaal
mevrouw Davids,
1 месяц таму
De dieren zijn er heel tevreden mee geen afval .Snelle levering.
Mevr. Sylvia Geenens,
1 месяц таму
Altijd leuk om te bestellen bij jullie, Alles verloopt prima.
Charlotte kalkman,
1 месяц таму
Bestelling vlot geleverd en bij ontbreken van een deel werd dit netjes opgelost
Sabine Hahn,
1 месяц таму
Top, snel, probleemloos, betrouwbaar
de smet lut,
1 месяц таму
Heel correct en mooi ingepakt geleverd!
Claudio,
1 месяц таму
Goede communicatie en snelle levering
Karolien Brouwers,
1 месяц таму
Snelle levering
Linda Stoops,
1 месяц таму
Zeer snelle en verzorgde levering
SOPHIE RENAERS,
2 месяцы таму
Je commande régulièrement chez Brekz. Je n’avais jamais rencontré de difficultés jusqu’à récemment : trois articles avaient été oubliés. Après quelques jours, ceux-ci m’ont été expédiés. Je recommanderai à nouveau ! :)
Jeannine Sterckx,
2 месяцы таму
Het is een zeer goed snoepje van Royal canin de treats mijn 2 hondjes lusten het graag.
diane Lambrechts,
2 месяцы таму
Goede kwaliteit goede service En snelle bezorging
jean-luc CHATEAU,
2 месяцы таму
les produits pour chien sont top et la livraison rapide.
Els WOUTERS,
2 месяцы таму
Goede producten, snelle levering en correct!!
M Lambrechts,
2 месяцы таму
Optijd geleverd
Jana,
2 месяцы таму
Het product kwam tijdig en correct aan!
Pascale Willems,
2 месяцы таму
Zeer tevreden en snelle levering
ELISA SNYDERS,
2 месяцы таму
Altijd al een perfecte levering gehad . Bij de laatste was er iets mis gegaan met de bestelling . Product te weinig in . Geen probleem heb dezelfde dag mail gestuurd met de info . Werd direct recht gezet en 3 dagen later het overige ontvangen. Waarbij dank voor de snelle en goede reactie.
Melissa,
2 месяцы таму
Heel behulpzaam
Yannic De Cuyper,
2 месяцы таму
Goede kwaliteit,goede informatie tijdstip levering,groot aanbod van produkten.
Rik Steven Legein,
2 месяцы таму
Goede producten aan een goede prijs . Feedback en snellere reactie van klantenservice kan wel iets beter maar is zeker ook ok .
Bono Vanelven,
2 месяцы таму
Onze bestelling was er super snel, en dat konden wij appreciëren. Top
Florentina Sofrone,
2 месяцы таму
Snel geleverd.
Corinna Van Gansbeke,
2 месяцы таму
Het Royal Canin natvoer dat mijn hondje zo graag lust is bij Brekz dikwijls het voordeligst. Daarom kies ik voor hun en ook de bestelling en de levering gaan vlot.
Patrick Wolfs,
2 месяцы таму
Voor de revalidatie van onze Dobermann na een TPLO-operatie hadden we een bench besteld. Ondanks een kleine vertraging in de levering kregen we er als compensatie zelfs een extra bench bij. Dat heeft het hersteltraject van zes weken echt veel vlotter doen verlopen. Fantastische service – bedankt!
Martine Duquenne,
2 месяцы таму
Er ontbrak een deurtje. We hebben het gemeld via contactformulier en het is onmiddelijk na geleverd.
AK,
2 месяцы таму
Beste promotie, snelle levering, grote keuze.
Irena,
2 месяцы таму
Ruime keuze aan producten, mooie kortingen bij grotere hoeveelheden en vlotte levering.
Ferdinand Mampaey,
2 месяцы таму
Juist op tijd geleverd prima service maar betalen langs Mastercard 3 x niet gelukt heb dan gewone kaart bankkontakt gebruikt een maand geleden ook klacht gedaan bij jullie is niks mee gebeurd die betalingsinstelling werkt niet groetjes
klant,
2 месяцы таму
Binnen een week bestelling binnen. Ook DPD super , perfecte communicatie, en je kunt duidelijk aangegeven waar en wanneer. SUPER TEVREDEN
Alain Theunissen,
2 месяцы таму
Vlotte levering
Heeren Anne-Marie,
2 месяцы таму
In het verleden, was het al beterkoop. Correcte levering. Vanaf nu bestel ik regelmatig nogal tijd zijn goedkoper dan in de de winkel soms.
marie paul goens,
2 месяцы таму
Heel goed ,netjes en steviger verpakt
Liesbeth C,
2 месяцы таму
Goede en snelle service.
Petra Bonne,
2 месяцы таму
Er was een levering die ontbrak en alles is heel snel en correct in orde gebracht. Super firma. Nooit problemen mee
Patje Bandit,
2 месяцы таму
Alles snel en correct geleverd aan goede prijs!
Mia Ferny,
3 месяцы таму
Vlotte en correcte service.
Diane Thys,
3 месяцы таму
Overzichtelijke website met ruime keuzemogelijkheden, en dit aan zeer scherpe prijzen. ,
Marleen,
3 месяцы таму
Goed product met betere prijs. Heeft 1 week geduurd voor levering.
Laurette Pieters,
3 месяцы таму
Top product , goede communicatie
Jessica Godart,
3 месяцы таму
Super contente du Service : rapidité, bon emballage et prix très attractifs. Je recommande
Christophe Somnel,
3 месяцы таму
Prijs kwaliteit zit alles juist. Lange levertijden
Regina Hauters,
3 месяцы таму
Goede, verzorgde en vlugge service!
Gunther Henot,
3 месяцы таму
alles naar wens
Yousra,
3 месяцы таму
Grote keuze in de gamma voeding voor katten, en goede prijsverhouding. Jammer de levering wordt alsmaar langer en langer wachten...
Nicky Steenssens,
3 месяцы таму
Snelle levering en alles was ok!
Michaela Rodtheut,
3 месяцы таму
Alles super
Lando,
3 месяцы таму
Vlotte service, goede producten... Wat moeten we meer hebben... Bedankt
Veronique,
3 месяцы таму
Zeer concurrentiële prijzen. Helaas laat bestelling steeds lang op zich wachten. Deze keer was het bijna 2 weken. Er werd wel goed gecommuniceerd daaromtrent, vandaar toch 4 sterren gegeven ipv 3. Had ik de brokken dringend nodig gehad, dan had ik wel een probleem want is een merk dat niet in de winkels te vinden is. Maar goed, als je dit weet kan je er rekening mee houden
Tineke,
3 месяцы таму
Scherpe prijs en snelle lever service
Hilde Janssen,
3 месяцы таму
Snelle service,ondanks vertraging waren we goed op de hoogte.
Sara,
3 месяцы таму
I'm very happy with the products that I received but delivery took 2 weeks (when it suppose to be 3-5 days), next time would be nice to receive something extra for such a long waiting time ;)
Heeft u vragen over online bestellen bij Brekz, over de bezorging of over andere onderwerpen? Wij helpen u graag. In het volgende overzicht vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen.
2 Bezorging, verzenden en retourneren
6 Algemene voorwaarden en privacy
1.1. Waar kan ik Brekz vinden?
Brekz is ontstaan vanuit de dierenwinkel van Broekhuizens in Utrecht met klanten door heel Nederland. Inmiddels werkt Brekz uitsluitend via webwinkels die internationaal actief zijn in landen als Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland en Zweden. Dankzij de centrale inkoop en efficiënte logistiek kan Brekz zeer kostenefficiënt werken.
1.2 Waarom is Brekz zo voordelig?
Omdat we uitsluitend online actief zijn en geen winkels (meer) hebben, kunnen we onze kosten laag houden en onze klanten meer voordeel bieden. Met onze schaalgrootte in Europa en een efficiënte logistiek blijven we gericht op verdere besparingen voor onze klanten.
1.3 Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt een account aanmaken door op de knop Inloggen te drukken. Deze knop vindt u rechtsboven op de homepage van Brekz. In het pop-up scherm krijgt u de keuze om een account aan te maken. Klik hiervoor op Account aanmaken. In het volgende scherm heeft u de keuze om in te loggen als Bestaande klant of een nieuw account aan te maken. Vul als nieuwe klant het gedeelte Nieuw bij Brekz in. Vul uw e-mailadres in en druk op de knop: Ga verder als nieuwe klant. In de volgende scherm vult u uw gegevens in en slaat deze op via de knop Opslaan. Wanneer u alles heeft ingevuld is uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Brekz.
1.4 Heb ik een account nodig?
Om bij Brekz te bestellen heeft u een persoonlijk account nodig. Hiermee kunnen wij u beter van dienst zijn. Een account heeft veel voordelen. Zo hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens in te vullen en kunt u gemakkelijk vorige bestellingen herbestellen. Op deze manier heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.
1.5 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u zich op de pagina van een product bevindt kunt u het product van uw keuze aanklikken en op de knop in winkelwagen drukken. Hiermee plaats u het product in uw winkelwagen. Vervolgens heeft u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Wilt u verder winkelen klik dan op het kruisje rechtsboven om de winkelwagen te sluiten. Wanneer u naar uw winkelwagen wilt gaan, drukt u op de knop Winkelwagen. U kunt ten alle tijde naar uw winkelwagen door helemaal rechtsboven op het icoontje van de winkelwagen te klikken. Hier kunt u zien welke producten u heeft besteld en wat het totaalbedrag is. Bent u nog niet ingelogd, dan komt u eerst in het inlogscherm terecht. Hier kunt u aanmelden met uw bestaande account of een account aanmaken wanneer u dat nog niet heeft.
Nadat u heeft ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u uw afleveradres kiezen. Als u niets aanpast dan zal dit het hetzelfde adres zijn als hetgeen u in uw account heeft ingevuld. Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal, Bank overschrijving, Creditcard (Mastercard of Visa) en Paypal.
Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Naar de kassa. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling door ons ontvangen is, wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending. Gedurende dit proces zult u e-mails krijgen zodat u op de hoogte blijft van de status van uw bestelling en weet wanneer u de producten kunt verwachten.
1.6 Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u meerdere producten bij Brekz wilt bestellen, klikt u in het pop-upscherm op Verder Winkelen.
1.7 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan in een nieuw wachtwoord aanvragen?
Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klikt u op Wachtwoord vergeten. Deze knop vindt u rechts bovenin het scherm. In het volgende scherm vult u het e-mailadres waarop uw account staat geregistreerd. Vervolgens drukt u op Verzenden. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.
1.8 Wat doet Brekz met mijn gegevens?
Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Brekz. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
1.9 Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en deze is verwerkt, dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.
1.10 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Brekz. Zie onze privacypagina.
1.11 Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?
Mocht het onverhoopt zijn dat u een verkeerd product ontvangt, neem dan contact op met de Brekz Klantenservice. Er wordt dan samen naar een passende oplossing gekeken. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren. Bestelt u daarbij een nieuw product, dan betaalt u uiteraard ook het eventuele prijsverschil met het correcte product.
1.12 Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer nog niet heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Brekz Klantenservice bellen op 0031-307210921 of ons een mailtje sturen: service@brekz.be.
2.1 Wat zijn de Algemene en Leverings Voorwaarden?
De Algemene- en Leverings Voorwaarden van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?
Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u automatisch een e-mailbericht van ons.
2.3 Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
U ontvangt een e-mail van onze vervoerder (DPD) met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze mail ontvangt u op de ochtend van de leverdag.
2.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Nadat uw pakket door ons voor verzending gereed is gemaakt, kunt u het verzonden pakket volgen op de website van onze vervoerder. De benodigde gegevens hiervoor vindt u in de e-mail die u van ons ontvangt zodra uw bestelling door Brekz wordt verzonden.
2.5 Wie is de vervoerder?
Het vervoeren van de pakketten wordt verzorgd door DPD. Het telefoonnummer van DPD is 0900-3734663.
2.6 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
In het geval dat u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger uw pakket bij uw buren proberen af te geven. Mocht dit niet lukken, dan gaan pakketten onder de 20kg naar de parcelshop en pakketten boven de 20kg worden soms opnieuw aangeboden of komen soms retour naar Brekz.
2.7 Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen terugsturen naar Brekz. U ontvangt dan uw geld terug, met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.8 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.9 Op welke dagen verstuurt Brekz pakketten?
Brekz verstuurt op alle werkdagen pakketten, behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en Kerst (25 en 26 december). In het weekend en op bovenstaande dagen worden er geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.
2.10 Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit is mogelijk. U kunt in uw accountgegevens een tweede adres toevoegen. Wanneer u uw bestelling op dit andere adres wilt laten bezorgen, geeft u dit dan aan in het bestelproces. Dit doet u door dit afleveradres aan te klikken of door tijdens het bestelproces te klikken op Nieuw adres toevoegen.
2.11 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer u een bestelling op werkdagen plaatst en betaalt, dan wordt uw bestelling normaal gesproken dezelfde of soms de volgende dag verstuurd. Deze wordt dan door DPD meestal de volgende werkdag daarna bezorgd. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan de levertijd soms wat langer duren.
2.12 Het product dat ik gekocht heb past niet, is kapot of voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?
U kunt het product altijd retourneren binnen 14 dagen en in de originele en onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.13 Moet ik het retourneren van een product zelf betalen?
Wanneer u het juiste artikel heeft besteld, maar het verkeerde artikel heeft ontvangen, hoeft u de kosten voor het retourneren niet te betalen. Wanneer u een verkeerd product heeft besteld en wilt retourneren, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
2.14 Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?
U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met de reden van retournering.
2.15 Hergebruiken is duurzamer
Brekz streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen uit een restpartij of overproductie, waar we bovendien geen extra bedrukking aan toevoegen. Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) gebruikt worden. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruikssporen aanwezig zijn, de doos al bedrukt is of de verpakking iets te groot uitvalt. Door de dozen opnieuw te gebruiken en onnodig inktgebruik te voorkomen, sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.
2.16 Kan ik een bestelling van Brekz bij een postbus laten bezorgen?
Het is voor onze pakketdienst helaas niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren. We kunnen uw bestelling alleen op een fysiek woon- of werkadres laten bezorgen.
3.1 Bij het betalen krijg ik een foutmelding. Wat nu?
Volg de instructies op het scherm. Probeert u eventueel een andere betaalmethode. U kunt tijdens werkdagen altijd contact met onze klantenservice opnemen.
3.2 Op welke manieren kan ik betalen bij Brekz?
Bij Brekz kunt u op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Creditcard Mastercard
- Creditcard Visa
- Paypal
- Belgische klanten kunnen ook betalen met Mr Cash of Maestro
3.3 Is betalen bij Brekz veilig?
Betalen bij Brekz doet u altijd veilig en vertrouwd via uw eigen bank.
3.4 Ik wil betalen met iDeal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van iDeal kiest u tijdens de tweede stap van het bestelproces, welke wordt aangeduid met Betalen, voor iDeal. Selecteert u hier ook uw bank. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner terecht. Hier kunt u uw iDeal transactie afronden. Als alles is afgerond, komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.5 Ik wil betalen via Bankoverschrijving hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van een Bankoverschrijving kiest u via de knop Afrekenen in de tweede stap van het bestelproces onder Betaalopties voor Bankoverschrijving. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, heeft u uw bestelling geplaatst. U krijgt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een mail met betaalgegevens. Voor het betalen van uw bestelling maakt u gebruik van het volgende rekeningnummer (IBAN) NL45 DEUT 0556 9775 56 van Deutsche Bank in Amsterdam t.n.v. CM.com stichting. Het is belangrijk dat u het betalingskenmerk correct invult. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt, zijn wij niet in staat om uw order in behandeling te nemen en kan het zijn dat de betaling aan u wordt geretourneerd. Standaard ontvangt u de betalingskenmerk-gegevens ook via de mail.
Let op! Wanneer u kiest voor de betaalmethode Bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd wanneer wij uw overschrijving ontvangen hebben. Dit kan invloed hebben op de levertijd.
3.6 Ik wil betalen via Creditcard Visa. Hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Visa kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Visa. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Verified by Visa genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.7 Ik wil betalen via Credicard Mastercard hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Mastercard kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Mastercard. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen, zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Mastercard SecureCode genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.8 Ik wil betalen met PayPal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van PayPal kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor PayPal. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van PayPal terecht. Hier kunt u inloggen in uw PayPal account of een rekening openen en zo uw PayPal transactie afronden.
3.9 Mijn betaling is mislukt, moet ik nu opnieuw bestellen?
Wanneer de betaling is mislukt kunt twee dingen doen:
- U probeert uw bestelling nog een keer met dezelfde betaalmethode af te ronden.
- U probeert uw bestelling nog een keer met een andere betaalmethode af te ronden.
3.10 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wanneer u uw bestelling laat thuisbezorgen dan kunt uitsluitend vooraf betalen.
4.1 Ik heb een vraag over een product. Wie kan ik contacteren?
Voor productgerelateerde informatie kunt u mailen naar onze deskundige medewerkers via service@brekz.be.
4.2 Hoeveel voer heeft mijn huisdier nodig per maand?
Deze informatie kunt u vaak vinden bij de productbeschrijving. Staat dit niet vermeld, dan kunt u mailen met een van onze deskundige medewerkers via service@brekz.be.
4.3 Ik kan een bepaald merk of product niet vinden. Wat nu?
Wanneer u op zoek bent naar een bepaald merk of product, dan kunt u de zoekfunctie gebruiken op de homepage of zelf op zoek gaan op onze site. Levert dit niets op, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
4.4 Waar kan ik een recensie plaatsen over een product?
Als u uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u een mailtje van Trustpilot met de uitnodiging om een recensie te plaatsen. Zo kunt u andere klanten helpen bij het maken van een keuze.
4.5 Hoe kan ik geïnformeerd blijven over de speciale aanbiedingen en nieuwe producten van Brekz?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Brekz. U doet dit gemakkelijk door uw mailadres helemaal onderaan deze pagina in het groene blok met de tekst Ja, ik wil de voordeelmail ontvangen in te vullen en te bevestigen.
4.6 Ik twijfel over de maat van het product dat ik wil bestellen. Welke maat moet ik hebben?
Bij producten die leverbaar zijn in verschillende maten, is meestal een maattabel toegevoegd in product omschrijving. Daarin kunt u zien welke maat het meest geschikt is voor uw dier. Daarnaast wordt bij de meeste voedingsproducten een gewichts- en/of leeftijdsindicatie gegeven.
4.7 Hoe lang kan ik mijn voer bewaren en hoe houd ik het vers?
Grote verpakkingen en dubbelverpakkingen honden- en kattenvoer zijn bij Brekz een stuk voordeliger. Wij hebben een aantal tips voor u op een rij gezet om het voer goed en vers te bewaren. Als u deze tips opvolgt, kan uw huisdier iedere dag van lekker voer genieten, terwijl u dankzij het kilo-voordeel geld kunt besparen. Droogvoer is ongeopend meestal lange tijd houdbaar; in het algemeen zelfs nog enige tijd na de opgegeven houdbaarheidsdatum. De houdbaarheidstermijn staat op de verpakking vermeld.
Vershoud tips:
5.1 Wat staat er in de nieuwsbrief van Brekz?
Hierin vindt u informatie over speciale aanbiedingen, nieuwe producten en de laatste nieuwtjes over huisdieren in het algemeen. Wanneer u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief mist u geen enkele aanbieding meer!
5.2 Hoe meld ik me aan of af voor de nieuwsbrief?
Dat kunt u hier doen!
5.3 Ik wil de nieuwsbrief wel ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?
Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Brekz, ontvangt u van ons alleen onze nieuwsbrief. Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven.
6.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden van Brekz vinden?
Onze uitgebreide algemene voorwaarden kunt u hier vinden
6.2 Is mijn privacy gewaarborgd bij Brekz?
Brekz respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u aan ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestelling en levering van uw producten zo vlot mogelijk te laten verlopen. Voor overige doeleinden, zoals het versturen van onze nieuwsbrief zullen wij uw gegevens alleen gebruiken met uw toestemming.
Brekz zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken en zal deze slechts aan die derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Hier vindt u meer informatie over onze privacy policy.
Gebruik filters om sneller te vinden wat u zoekt
Ontvang elke week de beste aanbiedingen
Houd me op de hoogte
Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.