ANICK BILLIET,
3 дні таму
Alles prima verlopen
Gebaseerd op 20796 reviews op
Onze meest recente reviews met 4 t/m 5 sterren
ANICK BILLIET,
3 дні таму
Alles prima verlopen
Sophie Degraeve,
3 дні таму
Snelle levering, kwalitatieve producten.
andreas daniels,
3 дні таму
altijd snelle levering
Claudia,
4 дні таму
Snelle en correcte levering ????????????????
de clercq maria,
5 дзён таму
Gemakkelijk te bestellen..Vlotte en goede levering van de kattekorrels..ze worden gesmaakt door mijn katjrs
Hugo Leys,
6 дзён таму
Product op tijd geleverd.
ANTHONY Volcke,
1 тыдзень таму
Nog niet veel problemen gehad bij het bestellen en leveren van mijn bestellingen. Klantendienst doet hun best om je te helpen!
Karen Vanholme,
1 тыдзень таму
Een lekkere en gezonde dental stick voor honden.
Lotte Vincent,
1 тыдзень таму
Goede service, snel geleverd????
Grazyna Dacko,
1 тыдзень таму
Aanrader. Goede producten
moerenhoud erik,
1 тыдзень таму
Vlugge levering
klant,
1 тыдзень таму
Heel tevreden wat betreft prijs en levering. Enkel 1 kleine opmerking: de blikken hadden allemaal een deuk maar dit had geen effect op de kwaliteit
Christel Rennen,
1 тыдзень таму
Verkeerd produkt geleverd maar snel opgelost
James,
1 тыдзень таму
Ze registreren wat je vorige keer kocht en je kan met 1 druk op de knop herbestellen. Zeer makkelijk. Levering ook steeds op tijd.
Annick,
2 тыдні таму
Alles wat ik al gekocht heb bij jullie, is mijn hond tevreden mee. Hij vind alles lekker. Ik persoonlijk heb nog nooit klachten gehad over bestelling of levering.
Dirk Annaert,
2 тыдні таму
Snelle levering
I Van Egdom,
2 тыдні таму
Snelle en correcte levering
C. de Gier,
2 тыдні таму
Snelle levering en de 2 zakken van 10 kg elk, waren mooi samen ingepakt. (Kitten droogvoeder van Iams)
Patricia,
2 тыдні таму
Door de grote drukte in uw bedrijf, werden mijn product en een dag of twee later geleverd, wat ik geen probleem vond! Trouwens, jullie hebben mij per mail verwittigd. Ik zal zéker nog wel is iets bestellen bij jullie als ik hondenvoer nodig heb!
Anke ,
2 тыдні таму
Zeer tevreden klant! Alles perfect in orde.
Piet Mallants,
3 тыдні таму
Snelle levering Vriendelijk personeel Geen klachten
Laurette Pieters,
3 тыдні таму
Al jaren klant van brekz krijgen van mij nog altijd een 10/10 qua service gedoe. Bedankt team
Helga,
3 тыдні таму
Alles in orde zoals gewoonlijk.
Carine Rogier,
3 тыдні таму
Alles was in orde
Jan,
3 тыдні таму
Tijdige annulatie werd zonder probleem geaccepteerd en gecrediteerd
PATRICK JACOBS,
3 тыдні таму
Brekz heeft een heel ruim aanbod, het is makkelijk bestellen via de site & de artikelen worden snel geleverd. Ook als je bijkomende vragen hebt in verband met een product wordt je vriendelijk en snel geholpen! Ik heb al een paar keer besteld en ga dat in de toekomst zeker nog doen!! (ook de prijzen zijn zeer interessant in vergelijking met andere sites!)
Paulette Van Geluwe,
3 тыдні таму
Zoals steeds alles tiptop in orde !
phyllis hinderyckx,
3 тыдні таму
Vlotte en correcte levering van het aangekochte product. Meer moet dat niet zijn !
Linda Dossaer,
4 тыдні таму
Alles is perfect verlopen
Larissa VdB,
1 месяц таму
Snelle levering, prima verpakt & fijne prijs. Ik bestel hier zeker vaker!
PIERRE LEFFLET,
1 месяц таму
rapidité et sérieux
MARINA DELANDSHEER,
1 месяц таму
Mijn hond blaft mi der moet het maar laten zien en stopt????
Brigitte Van den Broeck,
1 месяц таму
Zoals altijd weer dik in orde
Jos A.,
1 месяц таму
Het was een snelle levering. Alles verliep zoals gepland en een wachtende pakjesman tot ik beneden was. Zeker een aanrader als je antivlo producten koopt voor jouw kat
Agnes de Boer ,
1 месяц таму
Zeer goede klantenservice. Kwam er achter dat een pakket van maanden geleden niet was bezorgd. Kreeg de optie het alsnog te bezorgen of geld terug. Koos voor het eerste en het pakket was er binnen een paar dagen!
Roger,
1 месяц таму
Algemeen tevreden
Myriam Vangoidsenhoven,
1 месяц таму
Ik vind het gemakkelijk,zijn goedkoper. Onlangs een probleem gehad met artikel en zij hebben dat opgelost. Dankjewel.
Hubertina CRIJNS,
1 месяц таму
Mooi binnen de tijd geleverd, netjes verpakt..
michel,
1 месяц таму
alles was in orde
Lydia Haven,
1 месяц таму
Alles tiptop
Sandra Elke,
1 месяц таму
Alles ‘pico Bello’!!
Roland,
1 месяц таму
18596427 BESTELD OP 1 SEPTEMBER wij zijn4 sept nog niet verzonden !!!! Snelle en vriendelijke reactie van Brekz om de zaak op te lossen
Cruyplants,
1 месяц таму
Livraison rapide et correcte. Produits arrivés en bon état ce qui n'est pas toujours le cas chez certains. Merci
Colette François,
1 месяц таму
Parfait je n’ai absolument aucun reproche !
Laurette Den Broeder,
1 месяц таму
Snelle en goede service! Beste en voordeligste koop ! ????
Cindy,
1 месяц таму
Alles is goed en snel gegaan. Chauffeur vriendelijk,doch snel.
Winny Devos,
1 месяц таму
Altijd verzorgd ingepakt. Voldoet aan de eisen. Op tijd geleverd.Helaas zijn op 2 maanden mijn hond en kat overleden. Maar bij een volgende pup of kitten. Ben ik er weer. Tot dan.
Eleonore Broekman,
1 месяц таму
Goed product en snel geleverd
MARC GEENTJENS,
1 месяц таму
Prima honden snoepjes en snelle levering !!
Nadine Van Bellegem,
1 месяц таму
Na een fout en alles in een mail het probleem uitgelegd te hebben kreeg ik een nieuwe bestelling;zo is toch nog alles terechtgekomen. Dus een tevreden klant.
John Goossens,
1 месяц таму
Overzichtelijke website, goede prijzen en snelle levering. Top!
Lutgarde Kennes,
1 месяц таму
Zoals steeds correct afgehandeld en verzonden. Ben al jaren klant en nog nooit problemen gehad. Topbedrijf!
Irmtraut Seyer,
1 месяц таму
Product en service is in orde maar de levering was toch wel aan aan de trage kant. Uiteraard verwachten we niet per se levering de volgende dag, maar het duurde al vier dagen voor de leveringsdienst het pakje kwam ophalen, laat staan leveren. Dit is ook niet jullie fout, maar mss ware het een idee om desbetreffend de partner toch is duidelijk te maken dat zoiets tegenwoordig not done is.
Pascal Vanden Abbeele,
1 месяц таму
gewoon GOED CORRECT
DENISE GREWIESE,
1 месяц таму
Prix moins cher pour des croquettes en prescription et livraison rapide et je trouve ici tout ce dont j'ai besoin pour mon chat et mes 2 chiens a prix hors concurrence
Geert Dierckx,
1 месяц таму
Altijd juist en optijd geleverd zoals gemeld word. Zeer tevreden.
Alfred Droogmans,
1 месяц таму
Vlot en correct geleverd
Monsieur RODRIGUES,
1 месяц таму
Erg Tevreden over Brekz.be, en goedkoper dan elders.
Marie-Paule Stroobant,
1 месяц таму
Interessante prijzen en promoties. Levering verzorgd en volgens aangegeven tijdstip.
Tina Deroo,
1 месяц таму
De verpakking van het bestelde hondenvoer was beschadigd waardoor de kwaliteit van de brok niet meer te garanderen was. Er werd mij prompt een nieuwe zak gestuurd.
Carine Deelkens,
1 месяц таму
Snelle levering Regelmatig korting op producten Goede prijs kwaliteit
Mike Faux,
1 месяц таму
zeer goede referentie.
Marie -christine De Grom,
1 месяц таму
Vlotte bediening
klant Marielouise ,
1 месяц таму
De betaling hapert blijft gewoon hangen
NATHALIE CALLEEUW,
1 месяц таму
Snelle en correcte levering . Prijs /kwaliteit ok
brenda adriaenssens,
1 месяц таму
Levering via DPD loopt niet vlot
Monsieur RODRIGUES,
1 месяц таму
Heb al 2x bij Brekz besteld en steeds een snelle en correcte levering.
van cutseml,
1 месяц таму
Vlug geleverd
robert brepoels,
1 месяц таму
geen probleem met brekz maar dpd mag wat vroeger laten weten wanneer men levert en niet zo kort voor levertijd
DIRK,
1 месяц таму
Bestel al jaren bij Brekz en steeds een snelle en correcte levering
Brigitte Van der Vliet,
1 месяц таму
Zeer tevreden van Brekz en ook hun producten. Bestel daar nu altijd.
Annicq balcaen,
1 месяц таму
Het was een correcte afhandeling van de bestelling
Anja Kümmerlein Lebrun,
2 месяцы таму
My order was sent back - could you please get back to me to let me know where my order is and when I will get it.. 19/08/2024 Perfect service afterwards. The order got resend after I sent a second Email to Brekz. Thank you!
sARAH,
2 месяцы таму
Bons prix, qualité attendue, livraison ok
Guy Anna Kamiel Vandenheede,
2 месяцы таму
Uitstekende ervaring. Correct, snel , goede communicatie. Aan te bevelen.
Dutchy,
2 месяцы таму
ik heb al vaker bij Brekz besteld. Goede ervaring, alles was in orde
Nancy Raymakers,
2 месяцы таму
Snelle levering, goede producten en eerlijke prijzen.
patricia van mele,
2 месяцы таму
Top levering nu en goei sale ook altijd
Geuens conny,
2 месяцы таму
Nadat we een verkeerde levering hadden gekregen en we het niet tijdig hadden gemerkt, konden we de verkeerde voeding niet terug zenden maar hebben we toch een kleine tegemoetkoming gekregen, nadat we het gemeld hebben. De nieuwe bestelling was prima.
Erwin Callebaut,
2 месяцы таму
Alles geleverd aan huis de verpakking in goede staat geleverd
Anja Steenken,
2 месяцы таму
Vlotte levering correcte prijzen
Kimberly,
2 месяцы таму
Zeer vlotte levering
Chantal,
2 месяцы таму
Het pakket was op tijd geleverd, de eerste maal sinds 3 bestellingen. Maar de verpakking was in erg slechte staat de doos was opnieuw samen gekleefd en helemaal in elkaar gedeukt gelukkig was heet een zak voeding en was deze niet beschadigd
Missy D' Evily,
2 месяцы таму
Nog steeds een uitgebreide selectie aan producten en een goede en snelle klantenservice.
Lisette Van Weert,
2 месяцы таму
Probiotica voor hond. Zeer goed verdragen en snelle werking. Correcte aflevering van het product.
Karina Holtappels,
2 месяцы таму
hele hele goed
Charlotte Blontrock,
2 месяцы таму
Alles inorde, snelle levering
Kubacki Lukasz,
2 месяцы таму
Correct en snel levering
Jean Philips,
2 месяцы таму
Brekz is een fantastisch bedrijf om bij te bestellen. Vlotte leveringen, goede kwaliteit van alles wat met dieren te maken heeft. Makkelijk bereikbaar via mail en antwoorden altijd. In geval van klacht wordt dit onmiddellijk opgelost.
Vvp,
2 месяцы таму
Ruom productucten assortiment. Spijtig hebben ze het merk niet van het droogvoer dat mijn honden eten (kunnen niet alles bieden) anders zou ik bij hun ook het voer bestellen ipv Zooplus. Snelle levering en netjes geleverd door DPD.
alex laurijssens,
2 месяцы таму
alles ok zoals altijd
Guido Leaerts,
2 месяцы таму
alles ok mvg
Eddy De Rouck,
2 месяцы таму
Op tijd en zeer behulpzaam
Huysmans luc Verbreyt,
2 месяцы таму
Snel geleverd
Helga Kestens,
2 месяцы таму
Verkeerd product geleverd maar na contact vlot afgehandeld.
Maria Meuleman,
2 месяцы таму
Natuurlijk keer ik als vaste klant terug! De katten zijn altijd blij. Zeker wanneer de doos open gaat die de Pakjesdienst net heeft gebracht! Ongeduldig worden ze wanneer men vb het doosje cream snak verpakking boven aan herkent word.ook de andere producten herkennen ze meteen. Dan is het feest voor hen! dan weet het baasje, ja! Hier moet ik voor hen terug keren.
Marina De Luyck,
2 месяцы таму
Bij Brekz is het steeds aangenaam online winkelen . Correcte prijzen en snelle levering . Bedankt !!
Kitty Greunlinx,
2 месяцы таму
Alles vlot en correct verlopen
jean-pierre jamar,
2 месяцы таму
met overschrijving moeten betalen daar ik niet meer kan betalen met kaart bank zegt dat het bij brekz zit
N Noordijk,
2 месяцы таму
Snelle en correcte levering
Heeft u vragen over online bestellen bij Brekz, over de bezorging of over andere onderwerpen? Wij helpen u graag. In het volgende overzicht vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen.
2 Bezorging, verzenden en retourneren
6 Algemene voorwaarden en privacy
1.1. Waar kan ik Brekz vinden?
Brekz is ontstaan vanuit de dierenwinkel van Broekhuizens in Utrecht met klanten door heel Nederland. Inmiddels werkt Brekz uitsluitend via webwinkels die internationaal actief zijn in landen als Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland en Zweden. Dankzij de centrale inkoop en efficiënte logistiek kan Brekz zeer kostenefficiënt werken.
1.2 Waarom is Brekz zo voordelig?
Omdat we uitsluitend online actief zijn en geen winkels (meer) hebben, kunnen we onze kosten laag houden en onze klanten meer voordeel bieden. Met onze schaalgrootte in Europa en een efficiënte logistiek blijven we gericht op verdere besparingen voor onze klanten.
1.3 Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt een account aanmaken door op de knop Inloggen te drukken. Deze knop vindt u rechtsboven op de homepage van Brekz. In het pop-up scherm krijgt u de keuze om een account aan te maken. Klik hiervoor op Account aanmaken. In het volgende scherm heeft u de keuze om in te loggen als Bestaande klant of een nieuw account aan te maken. Vul als nieuwe klant het gedeelte Nieuw bij Brekz in. Vul uw e-mailadres in en druk op de knop: Ga verder als nieuwe klant. In de volgende scherm vult u uw gegevens in en slaat deze op via de knop Opslaan. Wanneer u alles heeft ingevuld is uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Brekz.
1.4 Heb ik een account nodig?
Om bij Brekz te bestellen heeft u een persoonlijk account nodig. Hiermee kunnen wij u beter van dienst zijn. Een account heeft veel voordelen. Zo hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens in te vullen en kunt u gemakkelijk vorige bestellingen herbestellen. Op deze manier heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.
1.5 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u zich op de pagina van een product bevindt kunt u het product van uw keuze aanklikken en op de knop in winkelwagen drukken. Hiermee plaats u het product in uw winkelwagen. Vervolgens heeft u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Wilt u verder winkelen klik dan op het kruisje rechtsboven om de winkelwagen te sluiten. Wanneer u naar uw winkelwagen wilt gaan, drukt u op de knop Winkelwagen. U kunt ten alle tijde naar uw winkelwagen door helemaal rechtsboven op het icoontje van de winkelwagen te klikken. Hier kunt u zien welke producten u heeft besteld en wat het totaalbedrag is. Bent u nog niet ingelogd, dan komt u eerst in het inlogscherm terecht. Hier kunt u aanmelden met uw bestaande account of een account aanmaken wanneer u dat nog niet heeft.
Nadat u heeft ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u uw afleveradres kiezen. Als u niets aanpast dan zal dit het hetzelfde adres zijn als hetgeen u in uw account heeft ingevuld. Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal, Bank overschrijving, Creditcard (Mastercard of Visa) en Paypal.
Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Naar de kassa. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling door ons ontvangen is, wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending. Gedurende dit proces zult u e-mails krijgen zodat u op de hoogte blijft van de status van uw bestelling en weet wanneer u de producten kunt verwachten.
1.6 Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u meerdere producten bij Brekz wilt bestellen, klikt u in het pop-upscherm op Verder Winkelen.
1.7 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan in een nieuw wachtwoord aanvragen?
Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klikt u op Wachtwoord vergeten. Deze knop vindt u rechts bovenin het scherm. In het volgende scherm vult u het e-mailadres waarop uw account staat geregistreerd. Vervolgens drukt u op Verzenden. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.
1.8 Wat doet Brekz met mijn gegevens?
Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Brekz. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
1.9 Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en deze is verwerkt, dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.
1.10 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Brekz. Zie onze privacypagina.
1.11 Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?
Mocht het onverhoopt zijn dat u een verkeerd product ontvangt, neem dan contact op met de Brekz Klantenservice. Er wordt dan samen naar een passende oplossing gekeken. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren. Bestelt u daarbij een nieuw product, dan betaalt u uiteraard ook het eventuele prijsverschil met het correcte product.
1.12 Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer nog niet heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Brekz Klantenservice bellen op 0031-307210921 of ons een mailtje sturen: [email protected].
2.1 Wat zijn de Algemene en Leverings Voorwaarden?
De Algemene- en Leverings Voorwaarden van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?
Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u automatisch een e-mailbericht van ons.
2.3 Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
U ontvangt een e-mail van onze vervoerder (DPD) met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze mail ontvangt u op de ochtend van de leverdag.
2.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Nadat uw pakket door ons voor verzending gereed is gemaakt, kunt u het verzonden pakket volgen op de website van onze vervoerder. De benodigde gegevens hiervoor vindt u in de e-mail die u van ons ontvangt zodra uw bestelling door Brekz wordt verzonden.
2.5 Wie is de vervoerder?
Het vervoeren van de pakketten wordt verzorgd door DPD. Het telefoonnummer van DPD is 0900-3734663.
2.6 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
In het geval dat u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger uw pakket bij uw buren proberen af te geven. Mocht dit niet lukken, dan gaan pakketten onder de 20kg naar de parcelshop en pakketten boven de 20kg worden soms opnieuw aangeboden of komen soms retour naar Brekz.
2.7 Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen terugsturen naar Brekz. U ontvangt dan uw geld terug, met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.8 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.9 Op welke dagen verstuurt Brekz pakketten?
Brekz verstuurt op alle werkdagen pakketten, behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en Kerst (25 en 26 december). In het weekend en op bovenstaande dagen worden er geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.
2.10 Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit is mogelijk. U kunt in uw accountgegevens een tweede adres toevoegen. Wanneer u uw bestelling op dit andere adres wilt laten bezorgen, geeft u dit dan aan in het bestelproces. Dit doet u door dit afleveradres aan te klikken of door tijdens het bestelproces te klikken op Nieuw adres toevoegen.
2.11 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer u een bestelling op werkdagen plaatst en betaalt, dan wordt uw bestelling normaal gesproken dezelfde of soms de volgende dag verstuurd. Deze wordt dan door DPD meestal de volgende werkdag daarna bezorgd. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan de levertijd soms wat langer duren.
2.12 Het product dat ik gekocht heb past niet, is kapot of voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?
U kunt het product altijd retourneren binnen 14 dagen en in de originele en onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.13 Moet ik het retourneren van een product zelf betalen?
Wanneer u het juiste artikel heeft besteld, maar het verkeerde artikel heeft ontvangen, hoeft u de kosten voor het retourneren niet te betalen. Wanneer u een verkeerd product heeft besteld en wilt retourneren, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
2.14 Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?
U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met de reden van retournering.
2.15 Hergebruiken is duurzamer
Brekz streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen uit een restpartij of overproductie, waar we bovendien geen extra bedrukking aan toevoegen. Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) gebruikt worden. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruikssporen aanwezig zijn, de doos al bedrukt is of de verpakking iets te groot uitvalt. Door de dozen opnieuw te gebruiken en onnodig inktgebruik te voorkomen, sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.
2.16 Kan ik een bestelling van Brekz bij een postbus laten bezorgen?
Het is voor onze pakketdienst helaas niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren. We kunnen uw bestelling alleen op een fysiek woon- of werkadres laten bezorgen.
3.1 Bij het betalen krijg ik een foutmelding. Wat nu?
Volg de instructies op het scherm. Probeert u eventueel een andere betaalmethode. U kunt tijdens werkdagen altijd contact met onze klantenservice opnemen.
3.2 Op welke manieren kan ik betalen bij Brekz?
Bij Brekz kunt u op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Creditcard Mastercard
- Creditcard Visa
- Paypal
- Belgische klanten kunnen ook betalen met Mr Cash of Maestro
3.3 Is betalen bij Brekz veilig?
Betalen bij Brekz doet u altijd veilig en vertrouwd via uw eigen bank.
3.4 Ik wil betalen met iDeal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van iDeal kiest u tijdens de tweede stap van het bestelproces, welke wordt aangeduid met Betalen, voor iDeal. Selecteert u hier ook uw bank. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner terecht. Hier kunt u uw iDeal transactie afronden. Als alles is afgerond, komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.5 Ik wil betalen via Bankoverschrijving hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van een Bankoverschrijving kiest u via de knop Afrekenen in de tweede stap van het bestelproces onder Betaalopties voor Bankoverschrijving. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, heeft u uw bestelling geplaatst. U krijgt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een mail met betaalgegevens. Voor het betalen van uw bestelling maakt u gebruik van het volgende rekeningnummer (IBAN) NL45 DEUT 0556 9775 56 van Deutsche Bank in Amsterdam t.n.v. St. Found. Docdata Payments. Het is belangrijk dat u het betalingskenmerk correct invult. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt, zijn wij niet in staat om uw order in behandeling te nemen en kan het zijn dat de betaling aan u wordt geretourneerd. Standaard ontvangt u de betalingskenmerk-gegevens ook via de mail.
Let op! Wanneer u kiest voor de betaalmethode Bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd wanneer wij uw overschrijving ontvangen hebben. Dit kan invloed hebben op de levertijd.
3.6 Ik wil betalen via Creditcard Visa. Hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Visa kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Visa. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Verified by Visa genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.7 Ik wil betalen via Credicard Mastercard hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Mastercard kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Mastercard. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen, zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Mastercard SecureCode genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.8 Ik wil betalen met PayPal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van PayPal kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor PayPal. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van PayPal terecht. Hier kunt u inloggen in uw PayPal account of een rekening openen en zo uw PayPal transactie afronden.
3.9 Mijn betaling is mislukt, moet ik nu opnieuw bestellen?
Wanneer de betaling is mislukt kunt twee dingen doen:
- U probeert uw bestelling nog een keer met dezelfde betaalmethode af te ronden.
- U probeert uw bestelling nog een keer met een andere betaalmethode af te ronden.
3.10 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wanneer u uw bestelling laat thuisbezorgen dan kunt uitsluitend vooraf betalen.
4.1 Ik heb een vraag over een product. Wie kan ik contacteren?
Voor productgerelateerde informatie kunt u mailen naar onze deskundige medewerkers via [email protected].
4.2 Hoeveel voer heeft mijn huisdier nodig per maand?
Deze informatie kunt u vaak vinden bij de productbeschrijving. Staat dit niet vermeld, dan kunt u mailen met een van onze deskundige medewerkers via [email protected].
4.3 Ik kan een bepaald merk of product niet vinden. Wat nu?
Wanneer u op zoek bent naar een bepaald merk of product, dan kunt u de zoekfunctie gebruiken op de homepage of zelf op zoek gaan op onze site. Levert dit niets op, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
4.4 Waar kan ik een recensie plaatsen over een product?
Als u uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u een mailtje van Trustpilot met de uitnodiging om een recensie te plaatsen. Zo kunt u andere klanten helpen bij het maken van een keuze.
4.5 Hoe kan ik geïnformeerd blijven over de speciale aanbiedingen en nieuwe producten van Brekz?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Brekz. U doet dit gemakkelijk door uw mailadres helemaal onderaan deze pagina in het groene blok met de tekst Ja, ik wil de voordeelmail ontvangen in te vullen en te bevestigen.
4.6 Ik twijfel over de maat van het product dat ik wil bestellen. Welke maat moet ik hebben?
Bij producten die leverbaar zijn in verschillende maten, is meestal een maattabel toegevoegd in product omschrijving. Daarin kunt u zien welke maat het meest geschikt is voor uw dier. Daarnaast wordt bij de meeste voedingsproducten een gewichts- en/of leeftijdsindicatie gegeven.
4.7 Hoe lang kan ik mijn voer bewaren en hoe houd ik het vers?
Grote verpakkingen en dubbelverpakkingen honden- en kattenvoer zijn bij Brekz een stuk voordeliger. Wij hebben een aantal tips voor u op een rij gezet om het voer goed en vers te bewaren. Als u deze tips opvolgt, kan uw huisdier iedere dag van lekker voer genieten, terwijl u dankzij het kilo-voordeel geld kunt besparen. Droogvoer is ongeopend meestal lange tijd houdbaar; in het algemeen zelfs nog enige tijd na de opgegeven houdbaarheidsdatum. De houdbaarheidstermijn staat op de verpakking vermeld.
Vershoud tips:
5.1 Wat staat er in de nieuwsbrief van Brekz?
Hierin vindt u informatie over speciale aanbiedingen, nieuwe producten en de laatste nieuwtjes over huisdieren in het algemeen. Wanneer u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief mist u geen enkele aanbieding meer!
5.2 Hoe meld ik me aan of af voor de nieuwsbrief?
Dat kunt u hier doen!
5.3 Ik wil de nieuwsbrief wel ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?
Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Brekz, ontvangt u van ons alleen onze nieuwsbrief. Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven.
6.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden van Brekz vinden?
Onze uitgebreide algemene voorwaarden kunt u hier vinden
6.2 Is mijn privacy gewaarborgd bij Brekz?
Brekz respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u aan ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestelling en levering van uw producten zo vlot mogelijk te laten verlopen. Voor overige doeleinden, zoals het versturen van onze nieuwsbrief zullen wij uw gegevens alleen gebruiken met uw toestemming.
Brekz zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken en zal deze slechts aan die derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Hier vindt u meer informatie over onze privacy policy.
20796 reviews
Ontvang elke week de beste aanbiedingen
Houd me op de hoogte
Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.