Erna Himpe,
3 дні таму
Alles perfect verpakt
Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken de meeste sites zoals die van Brekz, gebruik van cookies. Cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u ingelogd kan blijven op een website. We laten u graag relevante aanbiedingen zien. Daarom gebruiken we technologie ook om uw gedrag binnen en buiten onze website te volgen.
Kiest u voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Brekz.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die door u aan ons verstrekt wordt altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Voor verdere informatie hierover zie ons privacy beleid.
Gebaseerd op 21553 reviews op
Onze meest recente reviews met 4 t/m 5 sterren
Erna Himpe,
3 дні таму
Alles perfect verpakt
Roger Meessen,
4 дні таму
goede en snelle service
Rudy Vanhamel,
6 дзён таму
Werk beetje
Marijke Lanneau,
1 тыдзень таму
Goed product en snelle levering
roger danckaerts,
1 тыдзень таму
heerlijke voeding
Sandra,
1 тыдзень таму
Snelle levering en goede producten
klant,
1 тыдзень таму
Steeds een correcte levering
C. Nuyts,,
1 тыдзень таму
Bestellen en betaling nooit geen probleem, levering steeds correct.
Karin Hanegreefs,
1 тыдзень таму
Snelle correcte levering!
Nicole Vandevelde,
1 тыдзень таму
Vlug en goed geleverd
Michèle ,
1 тыдзень таму
Altijd tevreden met brekz
Tai Phannee,
1 тыдзень таму
Fast delivery and offer good promo
Arthur,
1 тыдзень таму
Snelle levering en de goedkoopste
Katrien Billiet,
2 тыдні таму
Probleempje met product. Binnen het half uur reactie op mijn mail hierover en onmiddellijk een oplossing die voldoening geeft...
Florentina Sofrone,
2 тыдні таму
Super snel geleverd
Goedele Hillewaere,
2 тыдні таму
De bestelling steeds juist en binnen de vermelde periode geleverd
Riet,
2 тыдні таму
Altijd alles super in orde bij Brekz.!!! Top
Isabelle De Plancke ,
2 тыдні таму
Zeer groot aanbod dierenvoeding en snacks
Ruby,
2 тыдні таму
Alles netjes op tijd geleverd
Mia,
2 тыдні таму
Heel snelle levering en goede producten.
Franky Huyck,
2 тыдні таму
Oplossing voor het defekt artikel direkt in orde gebracht.
Alain,
2 тыдні таму
Supersnelle levering van onze bestelde artikelen. Netjes verpakt en aan een goede prijs voor deze kwaliteits katten voeding.
Yves Blanchard,
2 тыдні таму
Super bedankt
Rita Cloostermans,
2 тыдні таму
Alles verloopt vlotjes van aankoop tot levering . Soms mooie koopjes daar houden we van ????
Maria Meuleman,
3 тыдні таму
Steeds voordeliger met andere prijzen vergelijking.verzorgd en tijdig bezorgd. Bedank Brekz.be
An,
3 тыдні таму
Snelle en verzorgde levering
Franky,
3 тыдні таму
Kan niet beter
Peter Vanderoye,
3 тыдні таму
Milbemax kauwtabletten voor de hond zijn smaakvol en bovendien erg gunstig geprijsd
Suzanne Deroost,
3 тыдні таму
Het is niet de 1ste bestelling en steeds was alles in oede
Yvo Peeters,
3 тыдні таму
Steeds vlotte afhandeling van mijn bestelling, enkel rond de tijd van black friday duurt het veel te lang als je dan juist een bestelling moet plaatsen, jammer
Marina DE VULDER,
3 тыдні таму
De leveringstermijn kan wel eens oplopen en was vroeger wel een stuk korter.
nicola Lufrano,
4 тыдні таму
Gente seria e professionale ????
Laurette Pieters,
4 тыдні таму
Al jaren klant zal klant blijven ! Top bedrijf !!
De Troch Gisele,
4 тыдні таму
goed produkt Reskie
Ronny Latomme,
4 тыдні таму
Goed en correct gehandeld alles netjes en op tijd gehandeld Mvg ronny Latomme
Esmeralda Kempenaers,
1 месяц таму
Heel goed service bestelling was ruim op tijd kwaliteit is ook heel goed heb al meerdere malen een bestelling geplaatst en dat zal in toekomst nog wel gebeuren
Gisèle Zeghers,
1 месяц таму
Steeds betrouwbaaar, correct en de levering ook snel.
Erik MAENHOUT,
1 месяц таму
Ik denk dat ze alles hebben voor kat en hond Jammer levering duurt soms wat te lang
D Hardy,
1 месяц таму
Elke levering binnen de week gekregen
Wim Offermans,
1 месяц таму
Vlug geleverd, net wat ik nodig had
Bram,
1 месяц таму
Rappe levering, maar bij transportfirma DPD niet zoals afgesproken levering geleverd, thuis levering en bij afwezigheid aan voordeur (aangevinkt op leveringsvoorwaarden) afleveren! DPD heeft dit niet gedaan en heeft dit naar afhaalpunt gebracht. Waarom nog vermelden en toch het anders uitvoeren?
Katrien De Vreese,
1 месяц таму
goede levering
Fons Haneveer,
1 месяц таму
Vlotte bestelling en snelle levering, aan goede prijs
Chris,
1 месяц таму
Alles is perfect verlopen en gecommuniceerd vanaf het begin vd bestelling tot de levering. Perfect zoals het hoort te zijn!
Wannes V,
1 месяц таму
Het is hoogst uitzonderlijk dat wanneer je een probleem hebt op een webshop, je zo snel antwoord krijgt als bij Brekz.be Ik vroeg een factuur op omdat ik dat niet meer vond, ook zij vonden het niet en lieten dat meteen weten. Ze vroegen me het online betaalbewijs (van mijn bank) en van zodra dat werd doorgestuurd, kreeg ik ook mijn factuur nogmaals doorgestuurd. Beide mails
Sabina Van lombergen,
1 месяц таму
Ik zou normaal 5 sterren geven , maar het is nu 3 keer op een rij dat ik thuis was voor bezorging en er zelf niet wordt aangebeld voor levering ,het is telkens ergens helemaal uit de buurt om het op te halen .....jullie partner in het leveren dat de job .....
Helga ,
1 месяц таму
Goede verzending
Jan Spaens,
1 месяц таму
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Duidelijke website.
Roman G,
1 месяц таму
Zeer goed verpakt uur en dag dat men doorheeft corect piepkleininpuntje beetje lang moeten wachten
B. Marc,
1 месяц таму
Gemakkelijk en goede produkten
Betty Claes,
1 месяц таму
Heel tevreden van Brekz, maar je moet zeker rekening houden met levertijd. Duurt wel enkele dagen voordat de bestelling ter plaatse is.
Wieter,
1 месяц таму
Zeer corecte aflevering eten was ook goed verpakt bestelling is prima verlopen
Nathalie B,
1 месяц таму
Brekz is the best qua prijs/kwaliteit
Emiel Mogensen,
1 месяц таму
Kattenluik was beschadigd toegekomen, kan gebeuren tijdens transport natuurlijk. Na contact met de helpdesk hebben ze direct kosteloos een nieuw kattenluik opgestuurd. Goeie opvolging!
Luc Thoelen,
1 месяц таму
Producten waren goed verpakt. Goede prijs / kwaliteit .
Els Gilis,
1 месяц таму
Correct geleverd !
Karin,
1 месяц таму
Snelle levering en de juiste producten
Anja ,
1 месяц таму
Alles correct geleverd binnen de vermelde tijd.
Tinne,
1 месяц таму
Snelle en correcte service! Aan te raden+++++
Yzewyn Margareta,
1 месяц таму
Product en levering uitstekend
Jan Van Der Steen,
1 месяц таму
Correct geleverd, alleen met flink wat vertraging. Ze hielden me wel op de hoogte.
Ann Matthys,
1 месяц таму
Wat langer moeten wachten op mijn bestelling, maar wel een pak goedkoper.
Wendy Dubbelaar,
1 месяц таму
Makkelijke site, snelle levering Zeer goed !!
Marie-Jeanne Steyven,
1 месяц таму
Duidelijke communicatie over leveringsmoment
Simonne Geyskens,
1 месяц таму
Mooie voordelen, goede levering en als er iets mis gaat wordt er alles aan gedaan om dit recht te zetten
Claude Vansteenbrugge,
1 месяц таму
Correct geleverd. Maar trager dan we van de firma gewend waren. Anders kregen zij een 5
Dhr. Steven Strijbos,
1 месяц таму
Ik bestel al vele jaren bij Brekz. Altijd mooie kortingen, goede prijzen en snelle levering!
Kathleen Vertommen,
1 месяц таму
Snelle levering en goedkoop.
Martin,
1 месяц таму
Voldoende op tijd / kwaliteit
Ma?gorzata Lawreszuk,
1 месяц таму
Prices are good and lowest then innthe shoops. And waiting is not so long. The delivery guy always explain to my dog that package is for her. She'd never barking at him. ????????????
Michèle Burin,
1 месяц таму
Snelle levering
Ann,
1 месяц таму
Vlotte en snelle service zoals altijd. Is er toch al eens vertraging bij de levering wordt dat altijd heel duidelijk gecommuniceerd.
Kurt,
1 месяц таму
Snel en goed geleverd.
Dennis V. L. ,
1 месяц таму
Betrouwbaar bedrijf. Ik begrijp sommige andere commentaren, want heb zelf ook al eens wat langer (een kleine week ofzo) moeten wachten op levering, maar i.m.o moet je zelf ook niet wachten tot de laatste moment om te bestellen en vervolgens verwachten dat je bestelling gisteren al geleverd werd. Ik heb geen klachten, vindt dat ze een uitgebreid assortiment hebben, goede uitleg geven, regelmatig aanbiedingen hebben, en voor mij is dat genoeg! Ik blijf hier zeker bestellen.
Tanja,
1 месяц таму
Altijd een snelle en correcte service.
Anna+Volkova,
1 месяц таму
Ruime keuze, veel voordeel acties, redelijk snel verzonden
Laurette Pieters,
1 месяц таму
Al jaren klant , en nog steeds tevreden
Jeroen V,
1 месяц таму
qua prijs en produkten ben ik steeds hier goed, zeer goede ervaringen.
Franky,
1 месяц таму
Bij de eerste levering een foutje.
Martine D'Hoker,
1 месяц таму
Alles is altijd in orde
Daniel Van Mol,
1 месяц таму
Goede prijs kwaliteit verhouding en levering als beloofd, bedankt
Melvin de Bont,
1 месяц таму
Super snel en correct
Carine Werbrouck,
1 месяц таму
Goede prijzen en vlotte levering
carine vandendorpe,
1 месяц таму
Onze hond is onlangs overleden. We hadden nog een ongeopende zak hondenvoer, besteld bij Brekz, over. Ondanks dat de laatste bestelling meer dan 14 dagen geleden werd geplaatst, ging Brekz er toch mee akkoord dat we het hondenvoer retourneerden. Dank je wel, Brekz! Verder wil ik ook nog even melden dat Brekz altijd snel en correct levert.
Funnygirl,
1 месяц таму
Ik bestel regelmatig en alles steeds in orde. Prima service, goeie prijzen met geregeld kortingen/acties en snelle levering. Top!
jacqueline,
1 месяц таму
Zeker aan te raden bestellen bij brekz. Heel tevreden over de levering en altijd vriendelijk en behulpzaam. Perfect.
Stefan ,
1 месяц таму
Goede makkelijke app om te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoever het staat met je bestelling,
Mr Sorbie,
1 месяц таму
Good product for a good price
Frieda Malliet,
1 месяц таму
Dinsdag besteld, woensdag in huis!
raf,
1 месяц таму
super snel leveren beste prijs & kwaliteit
Dave Van geldorp,
1 месяц таму
Goede deal gedaan
tina celis,
1 месяц таму
Op tijd geleverd
Jolanda Demeyere,
1 месяц таму
Wordt snel geleverd, enige werkpunt is dat de zakken hondenvoer al geregeld open zijn. Wat niet handig is.
Christel,
1 месяц таму
Makkelijk te bestellen, promotie is ook al eens leuk en goede levering ????
ANA CELIA De Souza Cuylaerts,
1 месяц таму
Hondenvoer van goede kwaliteit en tegen een goede prijs.
Maria Meuleman,
1 месяц таму
De site is overzichtelijk, makkelijk, ruime aanbod en regelmatig betaalbare reclame aan keuze.Betalen! snel verzorgd aan huis gebracht! Ja om deze site aan te bevelen.
Sonja Ruyters,
2 месяцы таму
Altijd snelle levering en vriendelijke leveranciers
Liliane Hammels,
2 месяцы таму
Netjes op tijd.. àlles correct
eddy cooreman,
2 месяцы таму
Prijs/kwaliteit is top. Leveringstijden mogen iets strakker voor de rest prima service
Cindy,
2 месяцы таму
Goede service!
Heeft u vragen over online bestellen bij Brekz, over de bezorging of over andere onderwerpen? Wij helpen u graag. In het volgende overzicht vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen.
2 Bezorging, verzenden en retourneren
6 Algemene voorwaarden en privacy
1.1. Waar kan ik Brekz vinden?
Brekz is ontstaan vanuit de dierenwinkel van Broekhuizens in Utrecht met klanten door heel Nederland. Inmiddels werkt Brekz uitsluitend via webwinkels die internationaal actief zijn in landen als Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland en Zweden. Dankzij de centrale inkoop en efficiënte logistiek kan Brekz zeer kostenefficiënt werken.
1.2 Waarom is Brekz zo voordelig?
Omdat we uitsluitend online actief zijn en geen winkels (meer) hebben, kunnen we onze kosten laag houden en onze klanten meer voordeel bieden. Met onze schaalgrootte in Europa en een efficiënte logistiek blijven we gericht op verdere besparingen voor onze klanten.
1.3 Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt een account aanmaken door op de knop Inloggen te drukken. Deze knop vindt u rechtsboven op de homepage van Brekz. In het pop-up scherm krijgt u de keuze om een account aan te maken. Klik hiervoor op Account aanmaken. In het volgende scherm heeft u de keuze om in te loggen als Bestaande klant of een nieuw account aan te maken. Vul als nieuwe klant het gedeelte Nieuw bij Brekz in. Vul uw e-mailadres in en druk op de knop: Ga verder als nieuwe klant. In de volgende scherm vult u uw gegevens in en slaat deze op via de knop Opslaan. Wanneer u alles heeft ingevuld is uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Brekz.
1.4 Heb ik een account nodig?
Om bij Brekz te bestellen heeft u een persoonlijk account nodig. Hiermee kunnen wij u beter van dienst zijn. Een account heeft veel voordelen. Zo hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens in te vullen en kunt u gemakkelijk vorige bestellingen herbestellen. Op deze manier heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.
1.5 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wanneer u zich op de pagina van een product bevindt kunt u het product van uw keuze aanklikken en op de knop in winkelwagen drukken. Hiermee plaats u het product in uw winkelwagen. Vervolgens heeft u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Wilt u verder winkelen klik dan op het kruisje rechtsboven om de winkelwagen te sluiten. Wanneer u naar uw winkelwagen wilt gaan, drukt u op de knop Winkelwagen. U kunt ten alle tijde naar uw winkelwagen door helemaal rechtsboven op het icoontje van de winkelwagen te klikken. Hier kunt u zien welke producten u heeft besteld en wat het totaalbedrag is. Bent u nog niet ingelogd, dan komt u eerst in het inlogscherm terecht. Hier kunt u aanmelden met uw bestaande account of een account aanmaken wanneer u dat nog niet heeft.
Nadat u heeft ingelogd of een account heeft aangemaakt, kunt u uw afleveradres kiezen. Als u niets aanpast dan zal dit het hetzelfde adres zijn als hetgeen u in uw account heeft ingevuld. Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal, Bank overschrijving, Creditcard (Mastercard of Visa) en Paypal.
Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Naar de kassa. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling door ons ontvangen is, wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending. Gedurende dit proces zult u e-mails krijgen zodat u op de hoogte blijft van de status van uw bestelling en weet wanneer u de producten kunt verwachten.
1.6 Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelwagen en ik wil ook andere producten toevoegen is dat mogelijk?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u meerdere producten bij Brekz wilt bestellen, klikt u in het pop-upscherm op Verder Winkelen.
1.7 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan in een nieuw wachtwoord aanvragen?
Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klikt u op Wachtwoord vergeten. Deze knop vindt u rechts bovenin het scherm. In het volgende scherm vult u het e-mailadres waarop uw account staat geregistreerd. Vervolgens drukt u op Verzenden. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.
1.8 Wat doet Brekz met mijn gegevens?
Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Brekz. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
1.9 Ik heb al een bestelling geplaatst maar ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en deze is verwerkt, dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.
1.10 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Brekz. Zie onze privacypagina.
1.11 Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat kan ik doen?
Mocht het onverhoopt zijn dat u een verkeerd product ontvangt, neem dan contact op met de Brekz Klantenservice. Er wordt dan samen naar een passende oplossing gekeken. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld en wilt retourneren, betaalt u wel de verzendkosten van het retourneren. Bestelt u daarbij een nieuw product, dan betaalt u uiteraard ook het eventuele prijsverschil met het correcte product.
1.12 Ik wacht al een lange tijd op mijn bestelling. Wat kan ik doen?
Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer nog niet heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt Brekz Klantenservice bellen op 0031-307210921 of ons een mailtje sturen: service@brekz.be.
2.1 Wat zijn de Algemene en Leverings Voorwaarden?
De Algemene- en Leverings Voorwaarden van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden is?
Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u automatisch een e-mailbericht van ons.
2.3 Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
U ontvangt een e-mail van onze vervoerder (DPD) met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze mail ontvangt u op de ochtend van de leverdag.
2.4 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Nadat uw pakket door ons voor verzending gereed is gemaakt, kunt u het verzonden pakket volgen op de website van onze vervoerder. De benodigde gegevens hiervoor vindt u in de e-mail die u van ons ontvangt zodra uw bestelling door Brekz wordt verzonden.
2.5 Wie is de vervoerder?
Het vervoeren van de pakketten wordt verzorgd door DPD. Het telefoonnummer van DPD is 0900-3734663.
2.6 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
In het geval dat u niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger uw pakket bij uw buren proberen af te geven. Mocht dit niet lukken, dan gaan pakketten onder de 20kg naar de parcelshop en pakketten boven de 20kg worden soms opnieuw aangeboden of komen soms retour naar Brekz.
2.7 Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen terugsturen naar Brekz. U ontvangt dan uw geld terug, met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.8 Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van Brekz kunt u vinden op de volgende pagina.
2.9 Op welke dagen verstuurt Brekz pakketten?
Brekz verstuurt op alle werkdagen pakketten, behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en Kerst (25 en 26 december). In het weekend en op bovenstaande dagen worden er geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.
2.10 Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit is mogelijk. U kunt in uw accountgegevens een tweede adres toevoegen. Wanneer u uw bestelling op dit andere adres wilt laten bezorgen, geeft u dit dan aan in het bestelproces. Dit doet u door dit afleveradres aan te klikken of door tijdens het bestelproces te klikken op Nieuw adres toevoegen.
2.11 Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Wanneer u een bestelling op werkdagen plaatst en betaalt, dan wordt uw bestelling normaal gesproken dezelfde of soms de volgende dag verstuurd. Deze wordt dan door DPD meestal de volgende werkdag daarna bezorgd. Door drukte of onvoorziene omstandigheden kan de levertijd soms wat langer duren.
2.12 Het product dat ik gekocht heb past niet, is kapot of voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het retourneren?
U kunt het product altijd retourneren binnen 14 dagen en in de originele en onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf. Zie de contactpagina voor ons adres.
2.13 Moet ik het retourneren van een product zelf betalen?
Wanneer u het juiste artikel heeft besteld, maar het verkeerde artikel heeft ontvangen, hoeft u de kosten voor het retourneren niet te betalen. Wanneer u een verkeerd product heeft besteld en wilt retourneren, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
2.14 Wat zijn de voorwaarden van het retourneren?
U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met de reden van retournering.
2.15 Hergebruiken is duurzamer
Brekz streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen uit een restpartij of overproductie, waar we bovendien geen extra bedrukking aan toevoegen. Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) gebruikt worden. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruikssporen aanwezig zijn, de doos al bedrukt is of de verpakking iets te groot uitvalt. Door de dozen opnieuw te gebruiken en onnodig inktgebruik te voorkomen, sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.
2.16 Kan ik een bestelling van Brekz bij een postbus laten bezorgen?
Het is voor onze pakketdienst helaas niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren. We kunnen uw bestelling alleen op een fysiek woon- of werkadres laten bezorgen.
3.1 Bij het betalen krijg ik een foutmelding. Wat nu?
Volg de instructies op het scherm. Probeert u eventueel een andere betaalmethode. U kunt tijdens werkdagen altijd contact met onze klantenservice opnemen.
3.2 Op welke manieren kan ik betalen bij Brekz?
Bij Brekz kunt u op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Bankoverschrijving
- Creditcard Mastercard
- Creditcard Visa
- Paypal
- Belgische klanten kunnen ook betalen met Mr Cash of Maestro
3.3 Is betalen bij Brekz veilig?
Betalen bij Brekz doet u altijd veilig en vertrouwd via uw eigen bank.
3.4 Ik wil betalen met iDeal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van iDeal kiest u tijdens de tweede stap van het bestelproces, welke wordt aangeduid met Betalen, voor iDeal. Selecteert u hier ook uw bank. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner terecht. Hier kunt u uw iDeal transactie afronden. Als alles is afgerond, komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.5 Ik wil betalen via Bankoverschrijving hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van een Bankoverschrijving kiest u via de knop Afrekenen in de tweede stap van het bestelproces onder Betaalopties voor Bankoverschrijving. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, heeft u uw bestelling geplaatst. U krijgt vervolgens per mail een bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een mail met betaalgegevens. Voor het betalen van uw bestelling maakt u gebruik van het volgende rekeningnummer (IBAN) NL45 DEUT 0556 9775 56 van Deutsche Bank in Amsterdam t.n.v. CM.com stichting. Het is belangrijk dat u het betalingskenmerk correct invult. Als het betalingskenmerk niet correct is ingevuld of ontbreekt, zijn wij niet in staat om uw order in behandeling te nemen en kan het zijn dat de betaling aan u wordt geretourneerd. Standaard ontvangt u de betalingskenmerk-gegevens ook via de mail.
Let op! Wanneer u kiest voor de betaalmethode Bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd wanneer wij uw overschrijving ontvangen hebben. Dit kan invloed hebben op de levertijd.
3.6 Ik wil betalen via Creditcard Visa. Hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Visa kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Visa. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Verified by Visa genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.7 Ik wil betalen via Credicard Mastercard hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van Creditcard Mastercard kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor Mastercard. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van onze betalingspartner Docdata terecht. Hier kunt u de gegevens van uw creditcard invullen, zoals het creditcardnummer, de vervaldatum, enz. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, drukt u op Versturen. Het kan voorkomen dat u nog een extra wachtwoord moet invullen, ook wel het Mastercard SecureCode genoemd. Dit is een extra beveiliging voor uw als gebruiker. Als alles is afgerond komt u terug op onze website en is uw bestelling geslaagd.
3.8 Ik wil betalen met PayPal hoe werkt dit?
Wanneer u gebruik wilt maken van PayPal kiest u nadat u op de knop Afrekenen hebt gedrukt onder Betaalopties voor PayPal. Wanneer u deze bevestigt door op de gele knop Naar betalen te drukken, komt u op de pagina van PayPal terecht. Hier kunt u inloggen in uw PayPal account of een rekening openen en zo uw PayPal transactie afronden.
3.9 Mijn betaling is mislukt, moet ik nu opnieuw bestellen?
Wanneer de betaling is mislukt kunt twee dingen doen:
- U probeert uw bestelling nog een keer met dezelfde betaalmethode af te ronden.
- U probeert uw bestelling nog een keer met een andere betaalmethode af te ronden.
3.10 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wanneer u uw bestelling laat thuisbezorgen dan kunt uitsluitend vooraf betalen.
4.1 Ik heb een vraag over een product. Wie kan ik contacteren?
Voor productgerelateerde informatie kunt u mailen naar onze deskundige medewerkers via service@brekz.be.
4.2 Hoeveel voer heeft mijn huisdier nodig per maand?
Deze informatie kunt u vaak vinden bij de productbeschrijving. Staat dit niet vermeld, dan kunt u mailen met een van onze deskundige medewerkers via service@brekz.be.
4.3 Ik kan een bepaald merk of product niet vinden. Wat nu?
Wanneer u op zoek bent naar een bepaald merk of product, dan kunt u de zoekfunctie gebruiken op de homepage of zelf op zoek gaan op onze site. Levert dit niets op, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
4.4 Waar kan ik een recensie plaatsen over een product?
Als u uw bestelling heeft ontvangen, krijgt u een mailtje van Trustpilot met de uitnodiging om een recensie te plaatsen. Zo kunt u andere klanten helpen bij het maken van een keuze.
4.5 Hoe kan ik geïnformeerd blijven over de speciale aanbiedingen en nieuwe producten van Brekz?
U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Brekz. U doet dit gemakkelijk door uw mailadres helemaal onderaan deze pagina in het groene blok met de tekst Ja, ik wil de voordeelmail ontvangen in te vullen en te bevestigen.
4.6 Ik twijfel over de maat van het product dat ik wil bestellen. Welke maat moet ik hebben?
Bij producten die leverbaar zijn in verschillende maten, is meestal een maattabel toegevoegd in product omschrijving. Daarin kunt u zien welke maat het meest geschikt is voor uw dier. Daarnaast wordt bij de meeste voedingsproducten een gewichts- en/of leeftijdsindicatie gegeven.
4.7 Hoe lang kan ik mijn voer bewaren en hoe houd ik het vers?
Grote verpakkingen en dubbelverpakkingen honden- en kattenvoer zijn bij Brekz een stuk voordeliger. Wij hebben een aantal tips voor u op een rij gezet om het voer goed en vers te bewaren. Als u deze tips opvolgt, kan uw huisdier iedere dag van lekker voer genieten, terwijl u dankzij het kilo-voordeel geld kunt besparen. Droogvoer is ongeopend meestal lange tijd houdbaar; in het algemeen zelfs nog enige tijd na de opgegeven houdbaarheidsdatum. De houdbaarheidstermijn staat op de verpakking vermeld.
Vershoud tips:
5.1 Wat staat er in de nieuwsbrief van Brekz?
Hierin vindt u informatie over speciale aanbiedingen, nieuwe producten en de laatste nieuwtjes over huisdieren in het algemeen. Wanneer u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief mist u geen enkele aanbieding meer!
5.2 Hoe meld ik me aan of af voor de nieuwsbrief?
Dat kunt u hier doen!
5.3 Ik wil de nieuwsbrief wel ontvangen maar GEEN spam van andere bedrijven, is dit mogelijk?
Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Brekz, ontvangt u van ons alleen onze nieuwsbrief. Uw e-mailadres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven.
6.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden van Brekz vinden?
Onze uitgebreide algemene voorwaarden kunt u hier vinden
6.2 Is mijn privacy gewaarborgd bij Brekz?
Brekz respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u aan ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestelling en levering van uw producten zo vlot mogelijk te laten verlopen. Voor overige doeleinden, zoals het versturen van onze nieuwsbrief zullen wij uw gegevens alleen gebruiken met uw toestemming.
Brekz zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken en zal deze slechts aan die derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Hier vindt u meer informatie over onze privacy policy.
Gebruik filters om sneller te vinden wat u zoekt
Ontvang elke week de beste aanbiedingen
Houd me op de hoogte
Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.